חומרי ניקוי

חומר ניקוי לשטיחים

ישנם דרכים רבות להוסיף עוד צבע לבית ולהתאימו לסכמת הצבעים בה נצבעו הקירות בבית. ניתן לשלב לשם כך ריפודי ריהוט שונים, כריות נוי, וילונות ואפילו צבע התאורה מחמיא לצבעי הבית. דרך נהדרת נוספת לספק צבע הוא באמצעות שטיחים. מלבד ערכם האסתטי והיוקרתי, אין דבר נעים יותר בחורף מסיבי שטיח רכים וחמימים על כפות הרגליים במקום הריצוף הקשה והקר. על מנת לשמור על השטיח מתוחזק היטב ונקי, חשוב להחזיק בבית חומר ניקוי לשטיחים שיעשה היטב את העבודה. אחרי הכל, גם השטיח היוקרתי ביותר ייראה נורא אם לא נשמור על ניקיונו. ב"א. חצרוני לבית ולבניין" ניתן להשיג חומר ניקוי שטיחים מסוגי יצרנים שונים ובהתאמה לסוגי השטיחים השונים ולהיפטר מכל סוגי הלכלוך, האבק וקרדית הבית הפוגעים במראה השטיח ומזיקים לבריאותך. מבחינה זו, חומר ניקוי לשטיחים חשוב לא פחות מחומר פוליש לרצפה.

חומר ניקוי לפרקט

פתרון נוסף להוספת אופי לרצפות הבית הוא הרכבת פרקט שיספק את המראה החמים והטבעי שרק עץ יכול לו. בדיוק כפי שחשוב שיהיה לנו חומר ניקוי לשטיחים, כך חשוב שיהיה לנו גם חומר ניקוי לפרקט שיהיה ייעודי ויותאם לסוג העץ וידאג שישמש אותנו לאורך זמן וישמור על מראהו ועל מצבו. ניתן להזמין אצלנו בחנות או באתר בקנייה ישירה חומר ניקוי לפרקט איכותי ואמין במחירים משתלמים

חומר ניקוי שטיחים

על מנת להבטיח שנקבל תמורה טובה לכספנו ונהנה משטיחים יפים, נקיים ובמצב טוב שידיפו ריח נעים ורענן ולא ימלאו את האוויר באבק, חשוב לבחור בחומר ניקוי לשטיחים המכיל חומרים הקושרים את הלכלוך ופועלים עד לעומק סיבי השטיח. חומרים זולים ופחות איכותיים מבצעים ניקוי שטחי בלבד ורוב הלכלוך נותר בעומק השטיח. חומר ניקוי שטיחים טוב ירד עד לעומק הסיבים וניתן יהיה לשאוב אותו יחד עם כל הלכלוך בשואב אבק לניקיון יסודי ואופטימלי שיחזיק לאורך זמן ויבטיח לשמר את מצבו של השטיח היטב.

חומר פוליש לרצפה

בא.ת. מעלה שומרון, ניתן למצוא אצלנו בחנות "א. חצרוני לבית ולבניין" את כל הנדרש לניקיון יסודי ומקצועי בבית, במשרד ובבתי העסק ממגוון התחומים. מחומר פוליש לרצפה, חומרי ניקוי לחלונות, מסירי שומנים ועד חומר ניקוי לשטיחים יסודיים וטובים יש לנו כל מה שצריך כדי לשמור על ניקיון כל החללים. על מנת לרכוש חומר ניקוי לשטיחים איכותי דרכנו ניתן לבקרנו בחנות או להיכנס לאתר ולרכוש באופן ישיר מבלי לעזוב את הבית בקלות ובנוחות.

hetzroni.co.il