מבצעים והנחות ודילים שווים למוצרי בנייה בחנות חצרוני הכל לבית לגינה לחצר ולמשפחה ולבניין משלוחים

שולחן אירוח מתקפל

רבים מאיתנו יכולים לחלום על שולחן אוכל ארוך ומפואר שיוכל לארח אורחים רבים ויהיה מאסיבי ומרשים בפינת האוכל. עם זאת, לא כל בית יכול להחזיק רהיט עצום כזה ובמקום הלא נכון הוא אף יכול ליצור תחושת כובד ומחנק. לכן, לשילוב המדויק בין סגנון לבין פרקטיות, שולחן אירוח מתקפל הוא פתרון נהדר. כך ניתן להחזיק שולחן קטן ונוח לבני המשפחה ליומיום ולצרכי אירועים מיוחדים או סתם לשולחן שבת מפואר ויפה, ניתן לפתוח ולהאריך אותו. כך שולחן אירוח מתקפל משרת מגוון מטרות שונות מבלי לגזול שטח רב כשלא משתמשים בו. “א. חצרוני לבית ולבניין” מציעים לך מגוון אביזרי מטבח מיוחדים שיסייעו לך בכל שולחן אירוח ולמטבח המאובזר.

אביזרי מטבח מיוחדים

לחובבי הבישול שבינינו ולבעלי משפחות גדולות שצריכים לייעל את העבודה, יש לנו מגוון אביזרי מטבח מיוחדים שייקחו את חוויית הבישול שלך לשלב הבא. מעבר לשולחן אירוח מתקפל יפה ושימושי, אנו מציעים סכינים, קולפנים, כלי הגשה מעוצבים, משקלים למטבח וכל מה שהופך אותנו לאחת מני חנויות אקססוריז לבית רבות שמציעות מוצרים מרגשים ומפנקים בעיצובים מושכים. מעבר לאביזרים לבישול ולהגשה, ניתן להשיג אצלנו כל שצריך למטבח גם מבחינת עיצובו כמו ברזים, כיורים וחיפוי למטבח, כך שניתן יהיה לחדש את המטבח בנוחות ויעילות.

שולחן אירוח

כל בית חם ומזמין שאוהב לארח לארוחות ערב טעימות ומשמחות, צריך שולחן אירוח מזמין ויפה שייתן את תחושת הביתיות הנעימה שכולנו רוצים. על מנת שהשולחן יהיה מזמין חשוב שיעוצב באופן שיתאים לו עם מפות, ראנרים, סכו”ם וכלי הגשה מהודרים, כלי אוכל אישיים במגוון עיצובים ואקססוריז שונים שיוסיפו לו יופי, צבע וסגנון. בין אם תבחרו בשולחן אירוח מתקפל או קבוע, יש לנו משהו בשבילכם שייתן לכל שולחן אירוח מתקפל או רגיל עוד נגיעה של אופי שתתן לכל ארוחה אווירה וחווייה עם ערך מוסף.

חנויות אקססוריז לבית

מאז 2003 “א. חצרוני לבית ולבניין” הממוקמת בא.ת. מעלה שומרון מציעה ללקוחותיה כל מה שניתן למצוא בחנויות אקססוריז לבית הנחשקות והמובילות בישראל, משולחן אירוח מתקפל ועד לווילונות. כל זאת ועוד דברים רבים אחרים לשימושך בבית ולמגוון תחומי עבודה, זמינים אצלנו בחנות וניתן גם להזמינם אצלנו דרך האתר או בטלפון. אנו מספקים שירות לאזורים רבים ברחבי הארץ ונשמח לצרפך למשפחת לקוחותינו המרוצים שכבר נהנים באופן קבוע משירות מקצועי וממוצרים איכותיים ואמינים. אנו זמינים לפנייתך בכל עת ונשמח לתת לך שירות איכותי, מהיר ואדיב.

hetzroni.co.il