ציוד קמפינג מחנאות ביגוד והנעלה לטיולים עבודה ובטיחות בחנות האינטרנט חצרוני לבית ומשפחה וטיולים

מגף בלנסטון

בין אם עיסוקך הקבוע הוא במקצועות כמו שיפוצים, אינסטלציה, חשמל או בניין, ובין אם סתם “עשה זאת בעצמך” הוא כלל מקודש אצלך, על מנת להבטיח נוחות ובטיחות מרבית בעבודה, עליך להצטייד בביגוד והנעלה מתאימים שיסייעו לך בכל עבודת כפיים בבית הפרטי שלך או במהלך העיסוק המקצועי שלך. מגף בלנסטון למשל, ישמור היטב על רגליך מפני נפילת חפצים כבדים והנעל עמידה וחזקה וחשוב לא פחות, אטומה למים. “א. חצרוני לבית ולבניין” מציעים לך ביגוד והנעלה לכל סוגי העבודות, ממכנסי דגמח אינדיאני עמידים ופונקציונאליים, כובעי פליז לעבודות השטח בימי קור שחודר לעצמות ועד למגף בלנסטון חזק ופרקטי שישמור על רגליך.

מכנסי דגמח אינדיאני

אין הרבה דברים מתסכלים כמו להתכופף מתחת לכיור להחליף סיפון או לעדור בגינה ולגלות שנקרעו המכנסיים כשאנחנו הרחק מהבית ונגזר עלינו להישאר כך עד סוף היום. היתרון המשמעותי ביותר של מכנסי דגמח אינדיאני הוא החיזוקים הרבים שנמצאים באריג ומונעים קריעה בנקודות פוטנציאליות רבות בהן חלות קריעות במהלך עבודות כמו אזור הברכיים או המפשעה. הכיסים המרובים הנסגרים בסקוץ’ מבטיחים כי תהיה לך גישה נוחה ומהירה לכל מה שיהיה לך צורך בו במהלך העבודה ללא הפרעות. בשילוב עם מגף בלנסטון, תהיה לך הגנה מרבית מפני פגעי מזג האוויר, בלאי ונזקים מאופי העבודה והפריטים יספקו לך נוחות ובטיחות מרבית, כדי שהראש שלך יוכל להתפנות לחלוטין לעבודה.

שלישיית גרביים

מגף בלנסטון לא יספיק על מנת לתת לרגליך את הנוחות המושלמת בעבודה. על מנת לתת לך תחושה נוחה ויבשה, חשוב להצטייד בגרביים טובות. אנו מציעים שלישית גרביים של Worker המיועדות לעבודה ומספקות נוחות מרבית למגוון מקצועות. שלישיית גרביים אצלנו מגיעה בשחור או בשחור לבן וניתן להשיגם רק אצלנו ב-20 ₪ בלבד. אנו מזמינים אותך לשלב נוחות מקצועית נוספת תחת מגף בלנסטון עמיד וחזק כדי לתת לרגליך את הטוב ביותר בכל מקום עבודה שלך.

כובעי פליז

האם ידעת שכ-60% מטמפרטורת הגוף יוצאת דרך אזור הראש? השמש הישראלית בירכה אותנו בהרבה ימים יפים ונוחים לעבודה (בצל כמובן!), אך עדיין לימי החורף הקשים, כובעי פליז יבטיחו לשמור היטב על חום גופך.

לכל צרכי הביגוד וההנעלה לעבודה, אנו מזמינים אותך אל החנות הייעודית לכל צרכי עבודות הבניין והשירותים המקצועיים לבית ולעסק בא.ת. מעלה שומרון. לפרטים נוספים על המוצרים השונים ולשירות בכל רחבי הארץ, ניתן לפנות אלינו באתר או בטלפון.

hetzroni.co.il